Monday, 7 April 2014

F&A Wedding

بسم الله‎
 السلام عليكم

Masih tak percaya dan bermimpi yang salah sorang kawan baek dari zaman sekolah dah berkahwin. Alhamdulillah. selesai semuanya. 4h majlis berjalan dengan lancar. Setelah 10tahun berkawan dan saling mengenal hati budi masing masing. Akhirnya, mereka berdua menamatkan zaman bujang nya. Bahagia nya bila disatukan dan menjadi suami dan isteri yg SAH. Okayh!* berangan jap

Majlis pertama dibuat pada hari khamis. Si pengantin perempuan memakai inai dan berbaju sari. Sangat cantek dan manis. Tp sayang nya. iolss tak dapat datang atas alasan tertentu.

Majlis kedua pulak, malan Nikah dimana mereka berdua telah SAH menjadi suami isteri. Terima kaseh tok kadi mengeSAH kan sahabat sy. Sangat happy masa tu. Tak sangka boley minitiskan air mata. Mana tak sedihkan. Sahabat sendiri da melangkah ke alam baru. Kami InsyaAllah. :)
Bridesmaid malam tu memakai baju Maxi dari cattleyacouture.com . empat empat sedondon. Bak kata ada makcik tu, geng Marhaban. So sweet.


Malam terakhir, iaitu malam ketiga. Majlis menitik inai. Sama macam malam pertama cuma si pengantin dah berinai. Tp bezanya, si pengantin bersanding dan bersalaman sesama keluarga, rakan dan jiran. Malam tu bridesmaid tak diperlukan. Tapi still over. Bergambar itu wajib lah kan.

 

Last Days, Sanding! Hari yg dinantikan. Dimana hari penutup majlis. Si pengantin memakai baju serba putih dan menaiki kudanya. Sweet sgt. Setelah selesai smenya, weolls ke sunway untuk outing photoshoot. Time tu semua excted. Nak katakan. setiap sudut nk bergambar! Hahah. Bukan selalukan. So, ape salahnya. :D

 

Around 7.00pm somthing, selesai photoshoot. Sampai je umah, katil yg dicari. Sangat penat. Terfikir, macam mana la aq kawen nanti, mesti 2x ganda penat. Okayh! Over! Byee..


"Apabila kita bersahabat, janganlah kerana kelebihannya, kerana dengan satu kelemahannya kita mungkin akan menjauhinya. Apabila kita berteman, janganlah kerana kebaikannya, kerana mungkin dengan satu keburukannya, kita akan membencinya ...Andai kita ingin seorang kawan, janganlah kerana sifat cerinya, kerana andai dia tidak dapat menceriakan kita, mungkin kita akan menyalahinya ."
|| Read , Like , C0mment .. :) ||

0 g.A.d.I.sC0tt0nLaLaLa: