Tuesday, November 27, 2012

# End Of STUDENT


بسم الله‎
 السلام عليكم


Salam, hey there. bertemu Kembali. ^_^ *bajet retis seyh ! Okayh, Bestnya bercuti buat selamanya, mayB.
Dapat bagon lambat, dan xya pk pasal Assgmnt, Quiz, Mini Project serta Final. Sebabnya, nadd bru Abis Study dan Menanti Result Final. Kemudian, Tamat la sesi pembelajaran di PSIS. I will miss that moments at There. ): Setiap Pertemuan pasti akan adanya Perpisahan rited ? macam nadd dan Kawan-kawan di PSIS la. Selama 3 Tahun berjuang tuk mendapat segulung DIPLOMA serta menghadapi setiap dugaan dan cabaran di tempat orang.

Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam (PSIS) menjadi saksi antara KAMI. 10 January 2010 adalah pertemuan pertama KAMI di sana. Minggu MSK dan P&P. Tidak kenal antara satu sama laen. Dan di situ lah, KAMI bertemu dan berkawan sehingga ke hari ini. Setiap masa,saat,hari, minggu, bulan dan tahun sentiasa bersama. Akhirnya, KAMI terpaksa berpisah buat selamanya di sana. setalah 3Tahun bersama.
Susah utk terima hakikat bahawa KAMI terpkse berpisah untuk memulakan kehidupan di luar sana.

Sepanjang 3 Tahun bersama mereka, gadoh, bermasam muka, tidak puas hati, ketawa, menangis, dan laen-laen akan dijadikan kenangan antara KAMI sampai bila-bila. Tarikh keramat DIP6A 18 Nov 2012 . dan mungkin akan bertemu masa konvo taun depan dan 5 tahun akan dtg. In Shaa Allah. (:
Setiap Kenangan di sana membuat KAMI terasa teramat sgt. manis serta pahit di hadapi bersama. Pengalaman itu tak mungkin dibeli dgn wang ringgit TP, dirasai bersama. Tpu la kalau tak seday. semua akn rasa kesedihan bila berpisah. ): tp hakikatnya, KAMI perlu hadapinya juga. Lumrah kehidupan.

Hanya setiap jenis Gambar KAMI bersama akan membuat kenangan kembali di dalam ingatan. Setiap gambar mempunyai maksud tersirat. Mungkin akan membuat kita menangis atau Ketawa. Itulah yg dinamakan sejarah antara KAMI di sana. Terima Kaseh kawan-kawan that aways make me HAPPY for 3 years wif uolls.  Semoga kowg sme berjaya diluar sana dan harap akan ada lagi pertemuan. In Shaa Allah. (:

okayh, rasenya cukup kowt entry nadd tuk kali nie, klu nk lg, tgu next entry ya. will updated. ^_^ so, jom tgk gamabr, biasela, setiap Entry nadd msty kene ada gambar!klu x, tu bukan nadd la owg nya kn. okayh! jom jom. scroll bawah...

*****
****
**
*

Classmate DIP6A

The Gadis.Cotton
 
a lots of PIC wif them.


we The GC

detik terakhir berpisah bersama mereka.  ):



Okayh, that's All for today. nnti nadd update entry lg ya. (: Thanks for reading. mucchx love u guys. Muwahh!

No comments: