Thursday, July 26, 2018

I'm Back !

Assalamualaikum


Hai silent reader ! (you know who you are) I'm back after long long time... lol! Last entry tahun 2016, dalam 2 tahun +- tak update blog. Actually aku nak stop, tapi ada "someone" silent reader suruh aku continue blogging balik. Bila di fikir secara waras, hmm why not aku continue balik "bebelan" aku dekat blog sekadar suka-suka dan share life story aku dekat korang kan? So, Header, background bertukar ! Just simple and Nice. Next entry aku share pasal Majlis Pertunangan aku. Sebelum tu aku nak mintak maaf kalau entry sebelum ni atau akan datang menyebabkan ketidakpuasan hati mana-mana pihak. Aku takde niat nak berbangga diri atau nak kepohchi ke apa. Cuma nak abadikan kenangan indah dalam blog ni dekat korang. Sharing is caring :)

Thank you for reading , Bye !



No comments: